Op tijd en in orde.

Snelle levering/mooi product

Stoelen compleet aangeleverd/uitpakken en neerzetten; heel fijn!

Van A tot Z tevreden

Na ontvangst van de stofstalen hebben wij onze keus kunnen maken en de bank besteld. Communicatie en levering zijn correct verlopen, met als resultaat een prachtige bank die heerlijk zit.

Hele goede ervaring

Stoelen waren helaas te groot, hele aardige service en snel geregeld dat ik ze terug kon brengen, geld direct terug ontvangen.

Mooie strakke bijzettafel gescoord. Bij doorlinken op de site bleek prijs hoger dan op 1e pagina, maar dit is door Zuiver correct opgepakt en snel verrekend.

Fantastische ervaring met Klantenservice

Ondanks dat ik stoelen elders heb besteld en stoelen teruggestuurd moesten worden naar Zuiver, vriendelijke en vlotte afhandeling.

Mooie stoelen, zitten top en snel geleverd

Prachtige stoelen met een warme oranje kleur. Ze zitten heel goed en stevig rechtop wat fijn is voor eettafelstoelen. Ze waren binnen 2 werkdagen geleverd in 2 grote dozen. Ik heb ze buiten uitgepakt en 1 voor 1 naar boven getild.

Excellent shopping experience until the items are handed over to PostNL

The experience shopping at Zuiver is great. Their website is well maintained and plenty of details on all products are offered. However, if you expect a PostNL delivery in Belgium be prepared for several days in which they first announce they will deliver your purchase, then they delay it by some hours in the day and ultimately they tell you they deliver the day after. This has so far happened already two times and PostNL does not seem to care much about it.

Prima webshop

Wollen kleed besteld met n leuke korting. Zeer tevreden en voldoet aan mijn verwachtingen.

Snelle levering en een prachtige aankoop

Snelle levering Prachtige aankoop

Zeer snelle levering

Prima product

Mooi vloerkleed gekocht.

Het vloerkleed besteld tegen een aantrekkelijke prijs via de site, goed verpakt en snel ontvangen. Het is een mooi vloerkleed passend bij mijn interieur.

Goed geregeld

Ik heb 4 lampen besteld, in de hoop dat ze allemaal mooi zouden staan bij elkaar. Helaas is m'n huis nog kleiner dan ik dacht ;-) dus 1 kunnen houden. De rest retour. Dat verliep heel soepel :-)

Netjes verpakt en vlot geleverd

mooi design en goede kwaliteit

We hebben op de site van zuiver een bijzettafel en twee kandelaars gekocht. Snel geleverd en ziet er prachtig uit. De communicatie rondom de levering had nog wel wat beter gekund, vasndaar 4 sterren en geen 5.

Het wachten op het retourbedrag duurt erg lang….

Beste medewerkers van Zuiver, Het brengen en halen ging goed. Maar ik wacht wel erg lang op het geldbedrag….ik heb het kastje meteen weer ingepakt omdat ik zag datasets kleur niet past. Ik hoop dat het bedrag gauw retour komt! Dan kan ik beoordelen… Inmiddels in alles in orde gebracht, bedankt!

Door een fout van PostNL was mijn bestelling beschadigd en na een mailtje met duidelijke foto’s kreeg ik de volgende dag al een track&trace voor een nieuwe en het ophalen van de beschadigde artikel. Top medewerkers op de klantenservice!

Prachtig, maar.....

Ben heel blij met deze 2 tafeltjes totdat ik vanavond, een week na levering, zie dat er in de grote tafel rand een behoorlijke druk zit met eronder een kleine beschadiging. Helaas niet gezien bij het uitpakken.

Uitstekend bedrijf .

Twee fauteuils en een bank gekocht en ben zeer tevreden over kwaliteit design en bruikbaarheid.

prima, toegankelijke site, bestellen en twee dagen het zitcomfort in huis

Zie boven

Mooie barkrukken , kwaliteit erg goed.

Netjes op tijd en mooie producten.

Great!

Everything was perfect!

Mooie stoelen!

2 mooie, oranje rib stoelen, snel bezorgd

Matig en klantenservice slecht

Wij hebben de Cooler be Cool van Zuiver besteld. Prachtig ding. Bij het eerste gebruik (zaterdag) lagen er 2 clipjes / pennetjes / onderdelen van de wielen op de grond en was de rem van dat wiel stuk. Maandag een mail met foto’s over gestuurd en nu (zaterdag een week later) nog steeds geen enkele reactie op ontvangen.

Schoot 2 b

1551 NB Westzaan

Over Zuiver webshop

‘Zuiver’ betekent voor ons fris, puur en authentiek design voor iedereen, maar niet zomaar iedereen. Met onze eigentijdse collectie meubelen, verlichting en accessoires transformeren we toekomstgerichte materialen, vernieuwende designideeën en ontwerpen naar elk huis, om deze zo comfortabel mogelijk te maken en jouw gevoel van thuis te definiëren. Tomorrow’s designs for today’s interiors.